Cum sa scapi de stres in 7 pasi

Rutina zilnica va face anxiosi sau va reduce somnul? Preluati controlul asupra vietii dumneavostra si tineti cont de aceste sfaturi pentru reducerea stresului.

1. Eliminati sursele evidente de stres

Cautati lucrurile stresante pe care le puteti evita. Daca va deranjeaza multimea, mergeti la un supermarket atunci cand stiti ca nu veti sta prea mult la rand. Ordonati-va viata si aruncati sau tineti deoparte lucrurile care va stau in cale.

2. Planificati-va timpul

Daca sunteti mereu in intarziere, notati modul in care va este alocat timpul. Scrieti ca este nevoie de 40 de minute pentru a ajunge la munca si plecati de acasa la timp. Puteti rezolva problema doar fiind realist si veti avea o viata mai putin stresata.

Daca nu puteti gasi timp pentru toate activitatile care sunt importante pentru dumneavoastra inseamana ca incercati sa faceti prea multe. Din nou, faceti o lista cu ceea ce va propuneti pe timpul zilei si cat timp va ia fiecare activitate. Apoi reduceti din activitati pentru a avea timp suficient si veti fi mai putin stresati.

3. Daca nu puteti elimina stresul, evadati putin

Evadati din cand in cand pentru a avea viata privata. Incercati sa faceti o plimbare in timpul pauzei de masa. Aceste momente va pot oferi o alta perspectiva asupra problemelor si va aduc liniste.

4. Evitati oamenii stresanti

Daca nu va intelegeti cu mama soacra dar nu doriti sa devina o problema acest lucru, evitati-o. Avand alti oameni in jurul dumneavoastra veti diminua presiunea pe care o simtiti in mod normal in aceasta situatie.

5. Nu concurati cu restul

Intotdeauna va comparati cu altii, in realizari, aspect sau posesiuni iar aceasta este o sursa de stres ce poate fi evitata. Poate stiti oameni care fac tot posibilul pentru a provoca invidie si ura, dar cad in capcana. Desi este mai simplu sa spuneti ca sunteti multumiti cu ceea ce aveti. Stresul de acest tip este autoprovocat.

6. Din cand in cand nu faceti nimic

Opriti graba. Nu va mai fataiti. Intindeti-va in pat, respirati, inspirati si relaxati-va.

7. Luati in considerare ajutorul profesional

Daca va simtiti stresat, tot mai mult timp, cautati ajutor profesionist – un medic sau terapeut. Semnele timpurii ale stresului in exces sunt pierderea sentimentului de bunastare si reticienta de a obtine pana dimineata sentimentul de a trece cu bine in urmatoarea zi.

Daca suferiti de insomnie, dureri de cap, raceli recurente sau dureri de stomac, luati in considerare faptul ca stresul poate fi cauza problemei. Fiind cronic furios, frustrat sau temator va puteti epuiza resursele fizice alea corpului.

*foto

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *