Dieta Atkins. Cum sa slabesti fara carbohidrati

Doctorul Atkins a afirmat ca exista 2 factori importanti dar nerecunoscuti in felurile de mancare occidentale. Prima cauza a obezitatii este consumul excesiv de zahar, faina si siropuri concentrate din fructoza. A doua cauza e reprezentata de uleiurile hidrogenate, care provoaca bolile vasculare mai mult decat grasimile saturate.

Dieta Atkins se bazeaza pe restrictionarea carbohidratilor in a arde depunerile de grasime din corp. O consecinta a acestei diete este scaderea poftei de mancare, datorita procesului mai lung de digestie. Dr Atkins afirma ca foamea e motivul principal pentru care dietele bazate pe slabire nu functioneaza. Dieta Atkins este mai usor de urmat deoarece nu presupune foamete.

Cum functioneaza Dieta Atkins

Dieta Atkins este o cura de slabire pe termen lung ce are in vedere pierderea din greutate si care functioneaza cum nu o fac alte cure de slabire . Atkins este un mod diferit de a privi alimentele – iti va arata cum consumul alimentelor potrivite poate schimba felul in care iti functioneaza organismul. Adauga niste exercitii fizice si vei obtine rezultatele pe care ti le-ai dorit dintotdeauna.

De ce este eficienta Dieta Atkins

Cura de slabire functioneaza pentru ca te invata sa mananci corect – aimentele care te vor ajuta sa arzi grasimile. Acesta este motivul pentru care dieta Atkinseste unica. Mananci ceea ce corpul tau ar trebui sa consume in mod normal, incepi sa arzi grasimile acum si vei avea succes pe termen lung.

Programul este sanatos si are in vedere consumul alimentelor delicioase si sanatoase, ceea ce il face mult mai bun decat celelalte diete de slabit. Mananci o varietate de alimente – legume, nuci, fructe, cereale integrale.

Dieta Atkins te invata sa ai o alimentatie corecta pentru a arde grasimile indiferet de cat de ocupat esti. Astfel poti sa tii dieta oriunde ai fi – la munca, acasa, in vacanta, cand mananci in oras, oriunde te afli. De ce? Pentru ca alegi sa mananci corect, ceea ce nu este costisitor si nu presupune pregatirea meselor.

Pierderea continua in greutate

In aceasta etapa creste cantitatea de carbohidrati consumata, dar se ramane la acelasi nivel al pierderii in greutate. Aceasta etapa cuprinde 9 trepte din punct de vedere al mancarii, care trebuie urmate in ordinea data:

● Consumul de legume in cantitati mari
● Branza proaspata
● Nuci si seminte
● Fructe de padure
● Alcool
● Legume
● Alte fructe
● Legume bogate in amidon
● Cereale integrale

Ingrijirea de dupa

Aceasta faza consolideaza deprinderile obtinute in fazele precedente pentru a le mentine si dupa terminarea dietei, pentru a impiedica revenirea la deprinderile nesanatoase de dinaintea inceperii dietei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *